Jsme partnerem již pátého ročníku konference Zákazník 2030. Tímto vás na tuto zajímavou akci zveme a především nabízíme možnost získat 1000 Kč slevu na vstupném. Stačí, když v registračním formuláři na stránkách konference napíšete do poznámky "GOPAS".
O čem to bude?
Jak z názvu konference vyplývá, bude se mluvit o zákaznících: Jak se změnilo/mění jejich nákupní chování, co a jak formuje vaše vztahy se zákazníky a co vlastně dnes zákazníci chtějí? A to hlavní, jak si je udržet a získávat nové? 10 odborníků z TOP společností v Česku vám rádo na všechny tyto otázky zodpoví.
Pro koho je konference určena?
Pro všechny, kteří pracují se zákazníky, externími i interními - pro manažery, HR pracovníky, obchodníky, marketéry, zaměstnance klientských pracovišť, pro všechny, kteří chtějí více porozumět byznysu, pochopit věci v souvislostech a inspirovat se.
Konference se koná celý den a to 13. 10. 2021 v Praze.
Podívejte se na www.zakaznik2030.cz